عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود





Alternative content


اسما خداوند متعال

به وبسايت سجاد آبي پوش خوش آمديد اميدوارم از مطالب اين سايت خوشتان بيايد.براي ديدن همه مطالب سايت من لطفا ثبت نام کنيد چون هر روز مطالب جديد در اين سايت گذاشته مي شود که بعضي مطالب نيازمند ثبت نام است.با تشکر از شما
خاندن قرآن بهمراه صوت لطفا روي عکس کليک کنيد
فال حافظ

خطاطي نستعليق آنلاين



آموزش دریافت رایگان و آنلاین اس ام اس با شماره سایر کشورها

 

 

شیوه عملکرد این وبسایت ها و سرویسهای آنلاین رایگان بصورتی است که تعدادی شماره فعال از چند کشور به کاربران ارائه می دهند و کاربر با انتخاب یکی از شمارها از آن در فرایند ثبت نام خود در سایت موردنظر خود استفاده میکند ...



:: موضوعات مرتبط: دانستنی , ,
:: بازدید از این مطلب : 898
|
امتیاز مطلب : 37
|
تعداد امتیازدهندگان : 9
|
مجموع امتیاز : 9
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]

تغییر ظاهر (تم) مرورگر گوگل کروم (Google Chrome)

 

 

 

 

مرورگر گوگل کروم (Google Chrome) با وجود عمر کوتاه خود، کاربران بسیار زیادی به سمت خود جذب کرده است! سادگی، سرعت و امکانات جانبی که شرکت گوگل برای این مرورگر در نظر گرفته بر جذابیت آن برای کاربران افزوده است.

یکی از امکانات جالب و جذاب گوگل کروم طرح های زمینه متفاوت (تم های مختلف) می باشد، که شما هر چند وقت یک بار می توانید ظاهر مرورگر خود را به سلیقه خودتان تغییر دهید.

در این آموزش به نحوه تغییر تم این مرورگر خواهیم پرداخت.

 

اگر زبان مرورگر شما فارسی نیست می توانید از آموزش "فارسی کردن مرورگر گوگل کروم (Google Chrome)"



:: موضوعات مرتبط: اموزش , ,
:: بازدید از این مطلب : 838
|
امتیاز مطلب : 28
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]

انتقال بوک مارک ها(Bookmarks) و سایر تنظیمات از سایرمرورگرها به مرورگر گوگل کروم

 

 

 

 

مرورگر گوگل کروم به عنوان یکی از مرورگرهای محبوب و کارآمد امروزه طرفداران بسیاری دارد. اما یکی از دلایل عدم مهاجرت برخی کاربران به این مرورگر پرقدرت اطلاعات شخصی برروی سایر مروگرهاست. کاربران مدت طولانی با یک مرورگر خاص کارکرده و بوک مارکها ، هیستوری (تاریخچه) و سایر اطلاعات اضافه شده به مرورگر خود را بسیار حیاتی قلمداد می کنند. طبیعتاً انتقال به مرورگری تازه بدون این اطلاعات چالشی بزرگ در مقابل برخی از کاربران خواهدبود. اما مرورگر گوگل کروم ، برای این مساله نیز راه حلی دارد.



:: موضوعات مرتبط: دانستنی , ,
:: بازدید از این مطلب : 1322
|
امتیاز مطلب : 23
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]

فارسی کردن مرورگر گوگل کروم (Google Chrome)

 

 

 

مرورگر گوگل کروم (Google Chrome) با وجود عمر کوتاه خود، کاربران بسیار زیادی به سمت خود جذب کرده است! سادگی، سرعت و امکانات جانبی که شرکت گوگل برای ایم مرورگر در نظر گرفته بر جذابیت آن برای کاربران افزوده است.

اکثر کاربران تازه کار وب و اینترنت به دلیل آشنا نبودن با اصطلاحات مرسوم در مرورگرها در اوایل کار با مرورگر دچار مشکل می شوند، به خصوص زمانی که آشنایی چندانی به زبان انگلیسی نداشته باشند.

خوشبختانه مرورگر کروم نظیر سایر محصولات شرکت گوگل زبان فارسی را به خوبی پشتیبانی می کند و شما با اعمال تنظیماتی می توانید زبان مروزگر خود را فارسی کنید تا از امکانات این نرم افزار نهایت استفاده را ببرید.



:: موضوعات مرتبط: اموزش , ,
:: بازدید از این مطلب : 937
|
امتیاز مطلب : 21
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]

ESET NOD32 Antivirus 8.0.301.0 Final x86/x64 آنتی ویروس NOD32

 

 


NOD32 Antivirus

امروزه با افزایش ویروس های کامپیوتری و دیگر خطرات اینترنتی استفاده از یک آنتی ویروس قدرتمند لازمه وصل شدن به شبکه اینترنت می باشد زیرا هستد کاربرانی که File ها و اسناد مهمی را بر روی کامپیوتر خود ذخیره می کنند و با یک غفلت ممکن است تمامی این اسناد را از دست بدهند. از طرف دیگر مشکلات استفاده از برخی از آنتی ویروس ها از جمله : پایین آوردن سرعت کامپیوتر، آپدیت های حجیم و دادن پیام های پی در پی و خسته کننده باعث شده است که برخی از کاربران از آنتی ویروس استفاده نکنند! چاره چیست ؟ آیا آنتی ویرویس وجود دارد که بدون پایین آوردن سرعت سیستم به طور همه جانبه و تمام وقت از کامپیوتر محافظت کند. NOD 32 محصولی از کمپانی ESET، آنتی ویروسی بسیار سریع، قدرتمند و آرام برای محافظت همه جانبه و تمام وقت از سیستم در برابر انواع ویروس ها، کرم های اینترنتی، برنامه های جاسوسی، Trojan ها، هکر ها و سرقت های اینترنتی میباشد.



:: موضوعات مرتبط: دانلود نرم افزار , ,
:: بازدید از این مطلب : 657
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]

RSS

Powered By
loxblog.Com